معرفی پروژه

پروژه زد کالا طراحی اجرا و پیاده سازی وبسایت فروش لوازم جانبی موبایل

نوع سیستم مدیریت محتوا : وردپرس

قالب: دیجی لند

زمان تحویل پروژه: 12 روز

دریافت اینماد 1 ستاره و درگاه بانکی

امکانات اضافه: ارسال پیام ثبت سفارش بلافاصله پس از پرداخت کاربر – طراحی بنر های درون سایت – طراحی بخش فروش ویژه سایت – طراحی بخش پیگیری سفارش

مشاهده پیش نمایش


درباره فروشگاه اینترنتی زد کالا

فروشگاه اینترنتی زد کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه فروش لوازم جانبی موبایل میباشد که میتوانید در این فروشگاه لوازم جانبی گوشی موبایل را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی زد کالا در سعی است که لوازم جانبی موبایل را با قیمت پایین تر ولی بهترین کیفیت به بازار ارائه دهد. البته زد کالا وارد کننده تمامی اجناس میباشد که میتوانید بصورت عمده و خرده محصولات را تهیه کنید.

در فروشگاه اینترنتی زد کالا میتوانید انواع مختلف لوازم جانبی اعم از ایرپاد، هندزفری، هدفون، شارژر، پاوربانک و… را مشاهده کنید. اگر میخواهید بهترین کیفیت را دریافت کنید پیشنهاد میکنیم به بخش فروشگاه زد کالا مراجعه کرده و یا از صفحات مختلف سایت مانند خرید ایرپاد، خرید ایرپاد شیائومی، خرید پاوربانک، خرید ساعت هوشمند و… دیدن کنید و محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

یکی از مشکلات امروزه همه ما داریم، نمیتونیم به هر فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم… در اینجا ما به شما قول میدهیم که بهترین کیفیت هر محصول را برای شما در سریعترین زمان ارسال خواهیم.

وبلاگ زد کالا

در بخش وبلاگ زد کالا میتوانید جدیدترین مقالات در مورد لوازم جانبی و برند های معروف را بخوانید ولی فعالیت  اصلی بخش وبلاگ زد کالا در مورد معرفی محصولات و ویژگی، مشخصات آنها هست.

برای مثال ما در مقاله بهترین ایرپاد های شیائومی در سال 2023 اومدیم بهترین ایرپادهای موجود در بازار را برای شما معرفی کردیم که بهترین کیفیت را دارند و البته ارزان ترین قیمت. یا در مقاله تنظیمات ساعت میبرو لایت 2 ، راه اندازی ساعت میبرو لایت 2 اومدیم به شما یاد دادیم که چطوری با ساعت میبرو لایت 2 کار کنید…